الاثنين، 25 أغسطس 2008

تحميل جميع حلقات اسامة منير انا ونجوم وهواك نجوم اف ام

تحميل جميع حلقات اسامة منير انا ونجوم وهواك نجوم اف ام

حصــرياً أسامه منير انا والنجوم وهواك متجدد بأستمرار

معلومات عن الاذاعى أسامه منير



الإسم : أســــامة مــــنير
اللقب : ملك الرومانسية * فارس الرومانسية
المهنة : مذيع فى Nogum Fm
إسم البرنامج : أنا والنجــــوم وهــــواك
إيميل البرنامج: -تم حذف االبريد بواسطة الادارة _برجاء الالتزام بقوانين المنتديات مع الشكر _الادارة.
SMS 6162
الحالة الإجتماعية : متزوج وعنده ( يوسف و نائل)
المؤهل : ليسانس أداب قسم إجتماع
تاريخ الميلاد: 25/2/0000
العمر : فى سن النضج وهو السن الذى يمكن أن نكون فيه أصحاب أنا وجمهورى ( عن لسان أسامة منير )
بدأ العمل وهو فى الثانوية العامة ليس حباً فى الفلوس أو أن حالته الإجتماعية لم تكن على ما يرام , ولكن لأنه يحب التجربة والعمل فهو إنسان إجتماعى جداً وبيحب يسمع الغير جداً ويقول أن السمع علمه أكثر من القراءة أيضاً الزمن والتجارب وربط الأمور مع بعضها لا يعتبر نفسه رجل دين أو مصلح إجتماعى إنما هو شخص عنده قدرة على التواصل مع الآخرين وبيحب يشاركهم مشكلهم ويساعدهم فى إيجاد الحل ومن رأيه أن الحب جميل جداً وهبة من عند الله فلا نسئ إستخدامه .وبالنسبة للشجن اللى فى صوته بيقول أسامة كل إنسان على وجه الأرض عبارة عن تركيبة مشاعر بنسب متغيرة لا أنكر أن عندى حزن وشجن فى بعض الأشياء ولكن لدى نسبة كبيرة من الفرح أنا إنسان بعشق الجد والضحك ولكن فى بعض الأوقات الحمل والمسئولية تضع على صوتى هذا الشجن...






مــقدمــه الــــــبرنامج Intro

اضغط هنا


موسيـــــقى البــــرنامج MusiC

اضغط هنا



أتــمــنــى وجــود كــلــمـــه شــكــر لــلــتــقــيــيــم

حلقه مفتوحه من القلب للقلب [16] 24/08/2008 الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا

حلقه الحب فى العمل 19/08/2008 الروابط داخل ملف التكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا

حلقه مفتوحه من القلب للقلب [15] 17/08/2008 الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا

حلقه مفتوحه من القلب للقلب [04] هبه الجارحى 12/08/2008 الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا

حلقه مفتوحه من القلب للقلب [03] هبه الجارحى 10/08/2008 الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا

حلقه مفتوحه من القلب للقلب [02] هبه الجارحى 05/08/2008 الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا

حلقه مفتوحه من القلب للقلب [01] هبه الجارحى 03/08/2008 الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا



حلقات شهر يوليو 2008



الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا



حلقات شهر يونيه 2008



الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا


حلقه مفتوحه من القلب للقلب 011 29/06/2008 أضغط هنا أو أضغط هنا




حلقات شهر مايو 2008





الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا




حلقات شهر إبريل 2008





لروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا



حلقات شهر مارس 2008






الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا





حلقات هامه ومميزه من البرنامج





الروابط داخل ملف تكست --- > إضغط هنا او إضغط هنا





http://i36.tinypic.com/1zh1vk8.jpg
تحميل انا والنجوم وهواك حلقات شهر فبراير 2009 اسامة منير
http://i36.tinypic.com/1zh1vk8.jpg
تحميل انا والنجوم وهواك حلقات شهر يناير 2009 اسامة منير
http://i36.tinypic.com/1zh1vk8.jpg
اسامة منير انا والنجوم وهواك حلقات شهر أكتوبر
http://i36.tinypic.com/1zh1vk8.jpg
انا والنجوم وهواك حلقات شهر نوفمبر اسامة منير
http://i36.tinypic.com/1zh1vk8.jpg
تحميل انا والنجوم وهواك حلقات شهر ديسمبر اسامة منير
http://i36.tinypic.com/1zh1vk8.jpg


تحميل جميع حلقات اسامة منير انا ونجوم وهواك نجوم اف ام

هناك 22 تعليقًا:

  1. so nice blog wanna be friends

    ردحذف
  2. انت مش محتاج كلمة شكر واحدة للتقييم انت محتاج مليون كلمة
    عشان كدا انا بقلك
    مليون الف شكر ليك

    انت بالفعل متميز

    ربنا يحميك

    ردحذف
  3. يا ريت يا شباب حلقة اسامة منير بتاريخ 2 نوفمبر 2008
    ضروووووووووورى جداا

    ردحذف
  4. اتفضلوا حلقات شهر نوفمبر متجدده من هنا
    http://tnzel.blogspot.com/2008/11/blog-post_8513.html

    ردحذف
  5. اسامة منير ارق واحلى انسان ممكن تشكي له همومك وانا اولهم نفسي اكلمه واقول له اني بحب اقول كلمة واحدة طول عمري بخاف من الحب وسيرة الحب وعلى فكرة صوتك رائع الحب عذاب والف الف مليون شكر انت جميل

    ردحذف
  6. أسامة منير أنسان متغطرس و متكبر و أليط دا كلام من خلال تجربة شخصية و مواجهة وجها لوجه

    ردحذف
  7. بليز حلقة انهرده ارجوكوا

    ردحذف
  8. دى حلقات شهر ديسمبر وحلقة المطلوبة هتلاقيها هنا يا بوسي
    http://tnzel.blogspot.com/2008/12/blog-post_6453.html

    ردحذف
  9. بجد تستاهل مليون تقيم مش واحد بس
    الف شكر على المجهود الرئع دة

    ردحذف
  10. يباشا تسلم دماغك

    ردحذف
  11. شكرا ليك على الحلقات الجامدة دى بس أنا ليا طلب سخيف نوعا ما وصعب أنا كنت عايز جميع حلقات البرنامج من أول مابدأ ياعنى من 2004 تقريبا أتمنى تجيبلى الحلقات القديمة وأكون شاكر جدااااااا

    ردحذف
  12. نشكرك جميعا شباب مصر على مسعدتك لينا

    ردحذف
  13. هاي عايزة اتعرف ع شاب لذيذ ودمة خفيف ورومانسي وامورواستايل انا ميرا من القاهرة

    ردحذف
  14. الاستاذ اسامه منير محتر وهو اول واحد يتكلم عن مشاكل الحب

    ردحذف
  15. بجد الف مليون شكرا على التعب الكبير ده

    ردحذف
  16. عمر عبدالمنصف6 أكتوبر 2010 في 4:54 ص

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته جزاكم الله خير الجزاء على المجهود الرائع

    ردحذف
  17. انا ياجماعه بحب اسامه موت بجد بحس انه حاسس بالقلوب

    ردحذف
  18. انا بحب اسمعك ياسامة لاني افكارك بتعجبني جدا واني مشاعرك بتحس بكل الناس وشكرا جدا علي المجهود العظيم

    ردحذف
  19. اسامة منير هو الوحيد فى العالم الذى يمسح الحزن والندم من قلوب الناس عاشق اسامة منير عاطف خليفة

    ردحذف
  20. بجد استاذ الرومنسية

    ردحذف
  21. انا عاوزه اعرف اميل استاذ اسامه عشان عوزه اتكلم مع حد ضاروري حكايه حياه او موت او بالله عليكم اميل او رساله او اي طريق اوصل به الي استاذ اسامه ولكم جزير الشكر

    ردحذف
  22. دى حاجة قلة ادب بجد

    ردحذف

شات فرعون





شرح كيفية التعامل مع الشات

برجاء التزام الآداب العامة وعدم التلفظ بألفاظ خارجة وإلا سوف يعرض للحظر من الشات

إذا ظهر مربع اسود بدلاً من صندوق الدردشة، قم بتحميل أحدث إصدار من برنامج أدويي فلاش بلاير من هنا

عند الدخول لأول مرة، يقوم النظام بإختيار إسم تلقائي لك. يمكنك تغييره بالضغط على اسمك (والذى سوف فى القائمة على اليمين) ثم قم بإستبدال الاسم المكتوب بإسمك

إذا وجدت الكلام مقلوب (الكلمات العربية تظهر من الشمال الى اليمين)، اضغط هنا واختر اللغة العربية
ارسل رسائل قصيرة sms مجانيه لجميع دول العالم ببلاش دردش وشات مع احلى اصحاب