السبت، 12 سبتمبر 2009

تحميل لعبة فيفا FIFA 2010

حصرى وفور صدور النسخه الديمو من كرة القدم الاشهر من نار على علم FIFA 2010 Demo 2.15GB


حصرى وفور صدور النسخه الديمو من كرة القدم الاشهر من نار على علم FIFA 2010 Demo 2.15GB

More Posters





































Intel CPU - Core 2 Duo T7700 2.4GHz
AMD CPU - Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
Nvidia Graphics Card - Geforce 7800 GS
ATI & Intel Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB
RAM - 2 Gbs
Hard Disk Space - 4.5 Gbs
Direct X - 9





حمل من سيرفرات عديدة جداً
rapidshare, hotfile, slingfile, sendspace, 2shared, ezyfile, ifile, Enterupload, filefactory
حمل ملف التكست

Download


تحميل لعبة فيفا FIFA 2010

هناك 33 تعليقًا:

  1. مشكوووووووووووووووووووور

    ردحذف
    الردود
    1. ابوس ايدك اعبتهيلي

      حذف
  2. يا برنس انا عاويز انزل العبة والنبى

    ردحذف
  3. عيييييييييييييييييب والله كده

    ردحذف
  4. مشكور جدا يا بابا

    ردحذف
  5. انا عايز احمل فيفا 2010 من على النت

    ردحذف
  6. انا عايز احمل فيفا 2010 من على النت

    ردحذف
  7. انا عايز احمل فيفا

    ردحذف
  8. فين الرابط ياعم انت فين السيرفرات العديدة جدا فين

    ردحذف
  9. مشكور علي العبة مفيش بيس 2010

    ردحذف
  10. الهــــلالـــي
    مشكووووووووور كنترووووووول

    ردحذف
  11. مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    ردحذف
  12. انا مش عارف انزل العبة الكئيبه دي خالص علشان انا كده زهت اوي وانا لم بزعل بدمر ا حاجه ماشي يلا باى انا ماش اروح العب فيفا 206

    ردحذف
  13. وااااااااااااااو

    ردحذف
  14. اريد احمل لعبة فيفا 2010

    ردحذف
  15. السلام عليكم انا مش عارف احملها ازاى

    ردحذف
  16. Good Work .... Thanks .

    ردحذف
  17. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههاللاى9999-لا ر
    1252

    ردحذف
  18. تحميل لعبة فيفا 2010 من على انت

    ردحذف
  19. حميل لعبة فيفا 2010

    ردحذف
  20. لعبة رائعة

    ردحذف
  21. ana 3ez anzl fifa 13

    ردحذف
  22. تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


    ردحذف
  23. جيد
    لعبة جممممممميييييييييييييييييييلللللللللللللة

    ردحذف
  24. vgfvytrfhgrtyh

    ردحذف
  25. رااااااااائع

    ردحذف

شات فرعون





شرح كيفية التعامل مع الشات

برجاء التزام الآداب العامة وعدم التلفظ بألفاظ خارجة وإلا سوف يعرض للحظر من الشات

إذا ظهر مربع اسود بدلاً من صندوق الدردشة، قم بتحميل أحدث إصدار من برنامج أدويي فلاش بلاير من هنا

عند الدخول لأول مرة، يقوم النظام بإختيار إسم تلقائي لك. يمكنك تغييره بالضغط على اسمك (والذى سوف فى القائمة على اليمين) ثم قم بإستبدال الاسم المكتوب بإسمك

إذا وجدت الكلام مقلوب (الكلمات العربية تظهر من الشمال الى اليمين)، اضغط هنا واختر اللغة العربية
ارسل رسائل قصيرة sms مجانيه لجميع دول العالم ببلاش دردش وشات مع احلى اصحاب