الثلاثاء، 16 نوفمبر 2010

اغنيه محمود الحسيني - دماغ قراقيش

انا شارب 3 ستيلا - عامل دماغ قراقيش



كلمات اغنيه محمود الحسيني - دماغ قراقيش

انا شوفت واحد مهيس متيس مافيش رجا منه
دماغه بايظه ومراته فايزة طالبه الطلاق منه
اصحابة صايعة وفلوسة ضايعة على المزاج والكيف
وعشان ديما مكيف بيمشى فى الشتا مصيف وبيلبس تقيل فى الصيف

انا شارب تلاتة ستيلا ويجى 8 كمان أيدى انا راجل أوى مش قلة
ولا يهمنى من دا ولا دى
انا شارب 3 استيلا انا راجل أوى مش قلة ,انا شارب 3 استيلا انا راجل أوى مش قلة ..
انا عامل دماغ قراقيش , علشان ما بقاش فى حشيش
3 سبعات بسكوتة نفض وما تقليش
كلة كلة معانا يعيش
خلاص ما بقاش فى بنى ورجع الاخضر وملي السوق ودماغى ما بقتش تكلنى ومش تعبان وانا عايز أفوق

ما بقتش أرص حجارة مابلفش أى سجارة , ما بقتش برص حجارة ما بلفش أى سجارة
والوقت اللي انا ضيعتة فى عمرى بقول علية يا خسارة
انا عامل دماغ قراقيش علشان ما بقاش فى حشيش
3 سبعات بسكوتة نفض وما تقليش
كلة كلة معانا بعيش

يالى أنت يوماتى دماغك لازم تظبطها بحجرين ما تظبطها بي كيلو كفتة وقرنين فلفل وخيارتين ..

اضربلك شوب لمون بلا برشام بلا أفيون اضربك شوب لمون بلا برشام بلا أفيون
احسن بعدين هنقبلك ماشي فى الشراع مجنون
انا عامل دماغ قراقيش علشان ما بقاش فى حشيش
3 سبعات بسكوتة نفض وما تقليش

يا حشيش عملولك شفرة وكلة خلاص بقى فى التوهان رجعنا ندور على ورق البفرة وعلى الهواية وعلى السلوفان ..
ورجعنا نشيل الفلة وندور على الكرتلة وياريت نفوق ونبطل خالص ونعيش من غير علة
انا عامل دماغ كتاكيت وبخبط فى العفريت ..

وانا شارب 3 استيلا ويجى 8 كمان ايدى


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شات فرعون





شرح كيفية التعامل مع الشات

برجاء التزام الآداب العامة وعدم التلفظ بألفاظ خارجة وإلا سوف يعرض للحظر من الشات

إذا ظهر مربع اسود بدلاً من صندوق الدردشة، قم بتحميل أحدث إصدار من برنامج أدويي فلاش بلاير من هنا

عند الدخول لأول مرة، يقوم النظام بإختيار إسم تلقائي لك. يمكنك تغييره بالضغط على اسمك (والذى سوف فى القائمة على اليمين) ثم قم بإستبدال الاسم المكتوب بإسمك

إذا وجدت الكلام مقلوب (الكلمات العربية تظهر من الشمال الى اليمين)، اضغط هنا واختر اللغة العربية
ارسل رسائل قصيرة sms مجانيه لجميع دول العالم ببلاش دردش وشات مع احلى اصحاب